Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното на Алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с парното на Алфа 156

    Здравейте колеги,

    Имам следния проблем с парното: Имам Алфа 156, 98 година , 1,8 бензин. Като пусна парното, духа си топло, студено, на max като пусна пак си духа яко, обаче стъклата стоят яко запотени, само предното до половината е ОК. Все едно съм затворил притока на въздух отвън, пък нищо не съм цъкал - всякакви варианти пробвах и не става - в продължение на 100 км. Има ли някой идея какво може да е.

    Благодаря Ви предварително.

  • #2
    Може да ти е блокирала клапата за рециркулация. Да влиза от някъде вода или да тече радиаторчето на парното.
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:43.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Демек единия вариант е да е блокирала в затворено положение. А за теча дали мога да го видя аз, с просто око (ама много просто

      Comment


      • #4
        Не можеш с око

        Има и трети вариант - поленовият филтър да не е сменян с години и да се е затлачил.

        п.с. Като цъкнеш копчето за рециркулация, трябва да се чуе клапата как обръща. (Направи го на изгасен двигател и на тихо място).
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Колега клапата се разбира супер елементарно дали работи.
          Когато цъкнеш да ти върти въздуха в купето струята се усилва.
          Цъкнеш ли я да отвори,струята на въздуха ще намалее.
          Сменял ли си скоро въздушен филтър?
          Провери за мокро по мокета в краката опред.
          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

          Comment


          • #6
            Извинявайте за тъпия въпрос, но копчето което превключва за духане вътре и вън е там където е за степента на духане на перката, една стрелка завита, нали?
            Филтъра не съм го сменял скоро.

            Comment


            • #7
              Това е копчето,когато свети лампичката е затворена клапата.
              Пусни духалката на макс,цъкни копчето да затвори,ако се усили струята значи работи.
              Погледни си филтъра,почти съм сигурен,че проблема ти е филтъра.
              Attached Files
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • #8
                Моята струя се усилва когато смуче отвън и намалява при рециркулация. Когато включа рециркулацията се включва и климатика.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  При предната 156-ца, която имах ( 2,4Jtd 99' ) имах същия проблем. Какви ли филтри не съм слагал и проблема си оставаше. Накрая се оказа че когато трябва да смуче въздух отвън - клапата е затворена и обратно!
                  Открих го съвсем случайно когато смехян поредния филтър на купе и си поиграх с копчето за външен въздух - работеше точно наобратно!
                  sigpic
                  Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                  Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                  Comment


                  • #10
                    Аз пък залагам,че ваната под чистачките е пълна с вода,и двата отвора за оттичане за запушени с листа и боклуци.
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                    Comment


                    • #11
                      Ми и нея я бях глеадл и чистил неколкократно - беше станала като чисто нова
                      sigpic
                      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                      Comment


                      • #12
                        Аз имах същите "симптоми".
                        В моя случай, по някаква странна причина, беше блокирала клапата за рециркулация в затворено положение. Като се свали филтъра се вижда. Бутнах я с пръст и сама се върна в нормално положение. После я движих безброй пъти и не блокира?!
                        Друга причина може да е задръстен поленов филтър. Или да има натрупан сняг и лед върху отворите за вентилация под лявата чистачка.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от knifemaniac Покажи съобщение
                          Това е копчето,когато свети лампичката е затворена клапата.
                          Пусни духалката на макс,цъкни копчето да затвори,ако се усили струята значи работи.
                          Погледни си филтъра,почти съм сигурен,че проблема ти е филтъра.

                          Колега може ли малко помощ , на снимката която си пуснал под врътките за парното има един кръгъл отвор , там вътре има някакво моторче/вентилаторче , какво е то и за какво служи , на мой приятел на 156 1.8тс 97г. бучи много силно , а при мене на 1.6 тс 2000г изобщо не бучи и може би и не върти но ми отваря всички клапи и прочие и климатика работи , та за какво точно е това нещо там
                          156 Sportwagon 1.6 TS 00'

                          Comment


                          • #14
                            Това е датчик за температура в купето. Не би трябвало да го чуваш.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от SportwagonAzzura Покажи съобщение
                              Колега може ли малко помощ , на снимката която си пуснал под врътките за парното има един кръгъл отвор , там вътре има някакво моторче/вентилаторче , какво е то и за какво служи , на мой приятел на 156 1.8тс 97г. бучи много силно , а при мене на 1.6 тс 2000г изобщо не бучи и може би и не върти но ми отваря всички клапи и прочие и климатика работи , та за какво точно е това нещо там
                              Колега това е датчик за температурата.Не трябва да го чуваш,на твоя приятел се чува защото са се разбили осичките на вентилаторчето. На брат ми на 306-цата по същия начин дрънка.
                              До къде стигна? Изолира ли проблема?
                              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                              Comment

                              Working...
                              X